REGULAMIN SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Poniższy regulamin określa zasady na jakich prowadzona jest sprzedaż w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem: www.zamowlody.pl
Dane kontaktowe sprzedającego:
Tel: 531 178 750 e-mail: biuro@zamowlody.pl
§1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy www.zamowlody.pl jest prowadzony przez Dolci Sapori sp. z o.o. wpisaną przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000858057. Spółka jest zarejestrowana pod numerem NIP: 5223189215, Regon: 386948518. Siedzibą spółki jest ul. Wschodnia 11, 05-830 Szamoty Gmina Nadarzyn.
- Dolci Sapori prowadzi sprzedaż hurtową oraz detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Poprzez dokonanie zamówienia kupujący potwierdza znajomość niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
§2 Definicje
- Regulamin - niniejszy Regulamin jest także regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144,1204 ze zm.) dla Kupujących.
- Sprzedający – Dolci Sapori spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Kupujący/Klient – przedsiębiorca w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży lub prowadzi z nim negocjacje w celu zawarcia takiej Umowy.
- Umowa sprzedaży – jest to umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Towar - produkty wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu internetowego, których dotyczy umowa sprzedaży.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, wyrażone w sposób jednoznaczny określające zarówno rodzaj jak i ilość produktów złożone za pomocą środków porozumiewania się na odległość.
§3 Ceny Towarów
- Wszystkie ceny określone na stronie www.zamowlody.pl są cenami BRUTTO, a więc zawierają w sobie podatek VAT.
- Walutą, w której wyrażone są ceny jest złoty polski (PLN).
- W momencie złożenia zamówienia Klient jest zobowiązany do pokrycia kwoty określonej przy zamawianym przez niego produkcie.
- Sklep jest uprawniony do zmiany cen produktów w związku z przeprowadzaniem jak i odwoływaniem akcji promocyjnych, a także do wprowadzania stałych zmian w ich cenie. Ponadto sklep może wprowadzać nowe oferty do aktualnej oferty sklepu. Owe uprawnienia nie mają wpływu na ceny towarów, zamówionych przed wprowadzeniem zmian w ich cenie.
- Ceny określone przy produktach nie zawierają w sobie kosztów wysyłki, które zobowiązany jest pokryć Kupujący.
§4 Składanie zamówienia
- Poprzez złożenie zamówienia Kupujący oświadcza znajomość regulaminu oraz wyraża wolę zawarcia umowy sprzedaży wobec Sprzedającego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z obowiązkiem zapłacenia ceny.
- W momencie złożenia zamówienia przez Kupującego cena jest wiążąca dla obu stron.
- Możliwość składania zamówień internetowych jest powszechnie dostępna, a więc 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Warunki skuteczności złożonego zamówienia:
a) Podstawowym warunkiem zrealizowania zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zakupu na stronie internetowej oraz uzupełnienia danych kontaktowych, określenia sposobu zapłaty oraz metody dostawy, a następnie przesłanie tak wypełnionego formularza za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
b) W przypadku błędnego uzupełnienia danych kontaktowych sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu telefonicznego z zamawiającym w celu wyjaśnienia sprzeczności w treści formularza oraz skutecznej realizacji zamówienia.
c) Możliwe jest także, zarejestrowanie konta na stronie internetowej sklepu co wiąże się z brakiem konieczności każdorazowego uzupełniania danych przy zamawianiu produktów.
- Po prawidłowym wysłaniu formularza zamówienia Kupujący otrzyma automatyczne potwierdzenie ze strony sklepu dotyczące przyjęcia zamówienia do realizacji.
- W przypadku braku towaru zamówionego przez Klienta zostanie on o tym natychmiast poinformowany wraz z możliwością odstąpienia od całości umowy w terminie 30 dni, zrezygnowania tylko z tego produktu (w przypadku złożenia zamówienia na kilka różnych towarów jednocześnie), ewentualnie wyrażenia zgody na zamianę towaru na inny, który zarówno właściwościami jak i ceną przypomina brakujący towar zamówiony przez Kupującego.
- Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i innych formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
§5 Koszty i termin wysyłki
- Usługi są świadczone wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a zamówione produkty przesyłane na adres wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia.
- Dostawa towarów jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź też poprzez odbiór osobisty Kupującego.
- Informacja o koszcie dostawy jest wyświetlana po dodaniu produktów do koszyka.
- Termin dostawy jest liczony w dniach roboczych.
- W przypadku wystąpienia komplikacji z realizacją zamówienia (opóźnienia w zapłacie przez Kupującego, udzielenie błędnych informacji dotyczących adresu dostawy, działanie siły wyższej, etc.) termin jego realizacji może ulec wydłużeniu za co Sprzedający odpowiedzialności nie ponosi.
- Faktury mogą być wystawiane zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej, jednakże w przypadku wyrażenia zgody przez Klienta na przesyłanie faktur drogą elektroniczną zrzeka się on prawa do dostarczenia faktury w formie papierowej. Nie wyłącza to uprawnień Sprzedawcy do przesyłania faktur w formie papierowej. W przypadku wybrania przez Kupującego dostarczenia faktury w formie papierowej zostanie ona przesłana na wskazany przez niego adres.
- Wszelkie koszty związane z przesłaniem czy też odebraniem zamówionego towaru ponosi Klient.
- Klient po otrzymaniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do sprawdzenia jego stanu. W przypadku jego uszkodzenia należy sporządzić w obecności przewoźnika protokół szkody określający jednoznacznie uszkodzenia czy też zastrzeżenia zgodnie z procedurą obowiązującą u przewoźnika świadczącego przewóz.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.
- Sprzedawca jest zwolniony za odpowiedzialności za szkody wynikłe na skutek podania błędnych danych kontaktowych czy też adresu doręczenia przez Klientów w trakcie wypełniania formularzu zamówienia.
- Przyjmuje się, że osoba odbierająca towary w imieniu Klienta jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak i dokonania innych czynności związanych z odebraniem zamówienia.
- Jeżeli Kupujący nie odbiera zamówienia przesłanego za pomocą pośrednika bądź też nie zgłasza się osobiście do punktu sprzedaży w celu odebrania zamówienia w terminie 7 dni od otrzymania informacji na temat gotowości towaru do odbioru Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy z Kupującym w trybie natychmiastowym. Ponadto Kupujący w takim przypadku jest zobowiązany do pokrycia szkód poniesionych przez Sprzedawcę z związku z nieodebraniem przedmiotów będących przedmiotem zamówienia.
§6 Płatność
- Płatność za towar następuje drogą przelewu na rachunek bankowy Sprzedającego.
- Zapłata uznana jest za dokonaną z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedającego.
- Na każdy towar będący przedmiotem zakupu zostanie wystawiona faktura.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niewydania Towaru w przypadku, gdy całość kwoty stanowiącej zapłatę za zamówiony Towar nie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy.
§7 Odpowiedzialność, zwrot, reklamacja
- Sprzedający ponosi pełną odpowiedzialność za Towar do momentu wydania go z magazynu.
- W momencie przekazania Towaru przewoźnikowi dochodzi do przeniesienia odpowiedzialności za zamówiony produkt ze Sprzedawcy na przewoźnika, zgodnie z art. 788 i 789 k.c. Oznacza to, że Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie produktu, które powstało w toku przeprowadzania przewozu oraz za opóźnienie w dostawie.
- Przekazanie Towaru przez przewoźnika Kupującemu jest równoznaczne z przeniesieniem odpowiedzialności za Towar na Kupującego.
- Żadna ze stron nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań, jeżeli wynika ono z okoliczności spowodowanych siłą wyższą, zdarzeniami losowymi, przerwami w dostawie energii, zmianami przepisów prawnych, etc.
- Sprzedający nie ponosi również odpowiedzialności za szkodę Kupującego powstałą na skutek nieprzewidywanego zawieszenia lub wstrzymania działalności produkcyjnej oraz handlowej Sprzedającego oraz w związku z niewypłacalnością lub upadłością Sprzedającego.
- Kupujący ma prawo dokonać zwrotu produktu po uprzednim zawiadomieniu Sprzedającego na piśmie, jeżeli dostawa jest wynikiem błędu Sprzedającego.
- Nie ma możliwości zwrotu w przypadku, gdy Towar został wyprodukowany zgodnie, ze specjalnym życzeniem Klienta w celu spełnienia jego indywidualnych potrzeb.
- Zgodnie z art. 558 §1 k.c. odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego wyłącznie z tytułu braków ilościowych towarów bądź jego uszkodzenia powstałych przed wydaniem Towaru przewoźnikowi. Stwierdzenie powyższych braków nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłacenia ceny.
- Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia Towaru w momencie przekazania go przez przewoźnika. W szczególności powinien zwrócić uwagę na to czy dostarczony towar jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem, czy posiada wady oraz czy zgadza się jego stan ilościowy. W przypadku stwierdzenia którejś z wymienionych okoliczności jest zobowiązany poinformować o tym fakcie niezwłocznie Sprzedającego oraz dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- W przypadku pozytywnego odebrania Towaru oraz podpisania dokumentu odbioru Towaru przez Kupującego, jego dalsze odsprzedanie lub odstąpienie Towaru osobie trzeciej, pociąga za sobą wyłączenie odpowiedzialności Dolci Sapori za jakiekolwiek wady ilościowe czy też jakościowe powstałe po tym czasie. W takiej sytuacji nie przysługują Kupującemu żadne roszczenia wobec Sprzedającego.
- Dolci Sapori ponosi odpowiedzialność wyłącznie do wysokości ceny Towaru oraz wyłącznie wobec Kupującego.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu korzyści utraconych przez Kupującego.
§8 Odstąpienie od umowy
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. W tym przypadku odstąpienie może nastąpić bez podania przyczyny.
- Spółka Dolci Sapori zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia, umowy sprzedaży w całości lub części w przypadku opóźnienia w zapłacie przez Kupującego za Towar przekraczającego 7 dni w stosunku do terminu płatności wynikającego z umowy sprzedaży bądź też opóźnienia w odbiorze Towaru przekraczającego 7 dni.
§9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem bazy danych osobowych jest Sprzedający.
- Poprzez złożenie zamówienia Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- System umożliwia zapamiętanie danych dotyczących kupującego w celu uproszczenia procesu składania kolejnych zamówień. W tym celu Kupujący korzysta z indywidualnego loginu oraz hasła, które nie są znane Sprzedającemu, umożliwiających dostęp do swojego prywatnego konta na stronie internetowej sklepu.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, a także ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Spory powstałe między Kupującym a Sprzedającym będzie rozpatrywał sąd właściwy ustalony według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
- Informacje prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a wyłącznie zaproszenie do negocjacji.
- Data opublikowanie regulaminu 16.03.2023
Zasady zamawiania i dostawy lodów rzemieślniczych
Zasady określają ogólne warunki realizacji zamówień, sprzedaży jak i dostawy, które zobowiązany jest zachować odbiorca w czasie dokonywania zakupu lodów rzemieślniczych.
Niniejsze zasady są integralną i nierozłączną częścią REGULAMINU SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ platformy zakupowej www.zamowlody.pl
Dane dostawcy:
Dolci Sapori spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w ul. Ogrodnicza 72 05-082 Babice Nowe wpisaną przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000858057; NIP: 5223189215; Regon: 386948518.
Zasady:
- Zamówienie na lody rzemieślnicze może złożyć wyłącznie przedsiębiorca w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu Cywilnego, z wyłączeniem osób fizycznych, dla których Umowa świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży jest bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej po uprzedniej rejestracji konta na platformie www.zamowlody.pl i uzyskania dostępu do kategorii.
- Przedsiębiorca zainteresowany lodami rzemieślniczymi powinien skorzystać ze strony internetowej www.zamowlody.pl
- Udostępniona cena za opakowanie lodów rzemieślniczych jest wyłącznie ceną szacunkową. Dokładne jej wyliczenie będzie możliwe dopiero w momencie wystawienia dokumentu sprzedaży.
- Lody rzemieślnicze mogą być zamawiane wyłącznie w pełnych zestawach.
- Jeden zestaw stanowi sześć kegów oraz jeden pojemnik izotermiczny.
- Właścicielem kegów oraz pojemników izotermicznych jest Sprzedawca, a Kupujący jest zobowiązany do ich zwrotu. W przypadku ich uszkodzenia bądź zniszczenia Odbiorca jest zobowiązany do pokrycia strat z tym związanych.
- Lody rzemieślnicze są wysyłane tylko w konkretne dni, a mianowicie: poniedziałek, wtorek, środa. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niedostarczenia przesyłki przez przewoźnika w terminie 24h od momentu jej odbioru od Dostawcy.
- Dostawca na pisemne życzenie Odbiorcy umożliwia wysyłkę zamówienia w czwartek lub w piątek.
- Świadczenie usług związanych z lodami rzemieślniczymi jest ograniczone do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Koszty związane z dostawą jest zobowiązany pokryć Odbiorca.
- Do obowiązków Odbiorcy należy odebranie zamówienia w dniu jego doręczenia. W przypadku braku wywiązania się z tego zobowiązania nie istnieje możliwość reklamacji.
- Zamówienie powinno dotrzeć do Odbiorcy do godziny 12 następnego dnia od momentu wysłania. W przypadku niezachowania tego terminu Odbiorca jest zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę. W przypadku braku wywiązania się z tego obowiązku reklamacja nie przysługuje.
- W stosunku do lodów rzemieślniczych istnieje wyłącznie możliwość reklamacji, brak możliwości zwrotu.
- Zamówione lody rzemieślnicze są dostarczane za pomocą własnych środków transportowych Sprzedającego, przesyłki kurierskiej, ewentualnie, w wyjątkowych przypadkach, po uprzedniej konsultacji ze Sprzedawcą Odbiorca może sam odebrać zamówiony towar w siedzibie Sprzedającego. Dostępne środki dostarczenia zamówienia zostaną wyświetlone Odbiorcy w toku składania zamówienia.
- W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru zgłoszenie się Odbiorcy w celu odbioru musi nastąpić w godzinach pracy zakładu, z zastrzeżeniem, że nie może to nastąpić później aniżeli godzinę przed jego zamknięciem.
- Status zamówienia jest prezentowany Odbiorcy na stronie internetowej Sprzedającego oraz przesyłany na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia.
- Dostawa lodów rzemieślniczych odbywa się za pomocą pojemników izotermicznych, w których znajduje się suchy lód. Odbiorca jest zobowiązany do zachowania wszelkich środków ostrożności przy otwieraniu owych pojemników. Ponadto istnieje bezwzględny zakaz dotykania suchego lodu.
- Odbiorca może sam dostarczyć Sprzedającemu kegii oraz pojemniki izotermiczne, które spełniają jego oczekiwania.
- Istnieje możliwość wynajęcia kegów oraz pojemników izotermicznych od Sprzedawcy. Koszt użyczenia będzie liczony według cennika Dostawcy za każdy dzień najmu począwszy od 10 dnia od otrzymania dostawy.
- Odbiorca jest zobowiązany zwrócić kegi oraz pojemniki izotermiczne w stanie czystym. W przypadku braku wywiązania się z tego podpunktu zostanie wystawiona faktura za mycie pojemników w wysokości 163 zł netto za każdy pojemnik.
- Odbiorca w chwili otrzymania zamówienia jest zobowiązany do sprawdzenie jego stanu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub wad jest zobowiązany poinformować o tym fakcie niezwłocznie Sprzedającego.
- W momencie stwierdzenia uszkodzeń Odbiorca zamówienia jest zobowiązany do sporządzenia wraz z przewoźnikiem protokołu szkody. Na podstawie tego dokumentu reklamacje do firmy kurierskiej składa Sprzedający.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu dostawy oraz sporządzania protokołu szkody należy wypełnić go osobiście w celu uniknięcia podania przez kuriera informacji niezgodnych z prawdą.
- Odbiór przesyłki od kuriera bez zastrzeżeń, a następnie zgłoszenie jej uszkodzenia może spowodować odrzucenie roszczeń przez ubezpieczyciela i być argumentem do odmowy wypłaty odszkodowania.
- Zgodnie z art. 558 §1 k.c. odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego wyłącznie z tytułu braków ilościowych towarów bądź jego uszkodzenia powstałych przed wydaniem Towaru przewoźnikowi. Stwierdzenie powyższych braków nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłacenia ceny
- Reklamacje składa się za pomocą poczty elektronicznej pod adresem biuro@zamowlody.pl
- W reklamacji powinny zostać zawarte: dane identyfikujące osobę dokonującą reklamacji, informacje dotyczące terminu nabycia towaru, z jego powodu reklamacja jest składana, zdjęcia produktu oraz w przypadku sporządzenia protokołu szkody, także jego zawarcie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia rejestracji reklamacji.